Fargoth

Z Granica PBF Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
Fargoth
Herb Herb fargoth.png
Flaga Flaga fargoth.png
Położenie Północna część równiny Drivii
Mieszkańcy Ludzie
Ustrój Monarchia dziedziczna
System Władzy Królestwo


Ogólny opis tutaj


Siedziba władcy

Ustrój: monarchia dziedziczna.

System władzy: królestwo.

Władca: królowa Aldrea z rodu Wizenodów.

Rodzina królewska: synowie: pierworodny książę Berger oraz książę Daliur.

Twierdza obronna osadzona na wschodniej ścianie łańcucha górskiego. Niskie wieże, małe okna, „nabite” budynki z grubymi murami. Od chwil stworzenia miała pełnić funkcję przede wszystkim obronną.

Geografia i Architektura

Położenie: północna część równiny Drivii, stolica usytuowana pod łańcuchem gór odcinających miasto od Pustkowi.

Miasto, w którym pozycja społeczna ściśle współgra z architekturą na kolejnych częściach miasta. Najbliżej fortecy mieszkają arystokraci oraz wysocy oficerowie wojskowi. Są to przestronne domy, głównie w kolorach bieli i beżu. Kolejnym pierścień architektury miasta prezentują budynki urzędników i niższych rangą żołnierzy. Mniejsze budynki w ciemniejszych odcieniach, najczęściej z dwoma piętrami. Zewnętrzną warstwę miastowej architektury stanowią budynki służby oraz pracowników niższego pochodzenia. Budynki z kamienia stopniowo przeradzają się w drewniane, pokryte strzechą.

Wojsko

Przewaga wojsk konnych, idealnych do szybkich manewrów po równinach. Mniejsze liczebnie dywizje kuszników oraz piechoty. Fargoth jest zdecydowanie najgroźniejszym państwem na równinach Drivii oraz Maurat.

Stosunki dyplomatyczne

Handel: Szlak Błękitny, Szlak Niebieski, Szlak Żółty.

Produkcje (wyroby eksportowe): diamenty, rudy metali, węgiel, kusze oraz tkaniny.

Stosunki dyplomatyczne: spory terytorialne z Elisią; Porozumienie handlowe z Demarą.

Miasta Sojusznicze: brak.

Kuchnia

{{:Kuchnia: PAGENAME}}

Ciekawostki

1. Fargoth jest jednym z najważniejszych ośrodków przemysłu wydobywczego ludzkiej cywilizacji. Najnowsze rozwiązania pozwalają osiągać nie tylko niebywałą efektywność w sferze kopania surowców, ale także znacznie zmniejszyły śmiertelność wśród ludzi pracujących w tej branży.

2. Południowe granice królestwa są częstą przyczyną sporów z państwem Elisii. Jest to spowodowane głównie brakiem naturalnych odnośników, a słupy graniczne są traktowane z delikatną nonszalancją pozwalając obydwu stronom na mniejsze najazdy na terytorium sąsiadów. Pozostałe granice są uformowane poprzez naturalne bariery- pustynie Nanher na zachodzie, kolejny łańcuch górski na wschodzie oraz słynny trzy jeziora, które stanowią podział terytorium na ziemie Fargoth oraz Demary.

Państwa
Adrion - Arrantalis - Arturon - Danae - Demara - Efne - Ekradon - Elfidrania - Elisia - Fargoth - Irrasil - Karnstein - Katima - Kryształowe Królestwo - Leonia - Mauria - Menaos - Meot - Nandan-Ther - Na'Zahir - Nowa Aeria - Ostatni Bastion - Rapsodia - Rododendronia - Rubidia - Serenaa - Shari - Thenderion - Trytonia - Turmalia - Valladon