Elfidrania: Różnice pomiędzy wersjami

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Utworzono nową stronę "{{Specyfikacja państwa | Ekradon | Granica Równin Theryjskich i Andurii | Elfy | Republika | Państwo terytorialne }} {{Opis państwa | Ogólny opis tutaj | Wład...")
 
Linia 1: Linia 1:
{{Specyfikacja państwa | Ekradon | Granica Równin Theryjskich i Andurii | [[Elfy]] | Republika | Państwo terytorialne
+
{{Specyfikacja państwa | Elfidrania | Granica Równin Theryjskich i Andurii | [[Elfy]] | Republika | Państwo terytorialne
 
}}
 
}}
  
Linia 5: Linia 5:
 
Ogólny opis tutaj
 
Ogólny opis tutaj
 
| Władza =  
 
| Władza =  
'''Ustrój''': Republika.
+
'''Ustrój''': republika.
  
'''System władzy''': Państwo terytorialne.
+
'''System władzy''': państwo terytorialne.
 
   
 
   
'''Władca''': Generał - Cesar Rytugh, Główny Minister - Raer Tryghaar, Rada Ministrów.
+
'''Władca''': generał Cesar Rytugh, Główny Minister Raer Tryghaar, Rada Ministrów.
  
'''Rodzina królewska''': Nie dotyczy.
+
'''Rodzina królewska''': nie dotyczy.
  
 
Obszerna, okrągła kaplica zbudowana wiele lat temu. Budynek stabilny i sporych rozmiarów. Pozwala na przeprowadzanie walnych zgromadzeń.
 
Obszerna, okrągła kaplica zbudowana wiele lat temu. Budynek stabilny i sporych rozmiarów. Pozwala na przeprowadzanie walnych zgromadzeń.
  
 
| Geografia =
 
| Geografia =
'''Położenie:''' Na granicy Równin Theryjskich i Andurii, nad rzeką Livar, na południe od Szepczącego Lasu.
+
'''Położenie:''' na granicy Równin Theryjskich i Andurii, nad rzeką Livar, na południe od Szepczącego Lasu.
  
 
Drewniane budynki z dachami pokrytymi strzechą. Rzadkie dla dzisiejszych miast, szerokie ulice i często występujące gaje. Miasto pomimo swego surowego wyglądu, posiada urok miejsca spokojnego i pełnego harmonii.   
 
Drewniane budynki z dachami pokrytymi strzechą. Rzadkie dla dzisiejszych miast, szerokie ulice i często występujące gaje. Miasto pomimo swego surowego wyglądu, posiada urok miejsca spokojnego i pełnego harmonii.   
 
| Wojsko =
 
| Wojsko =
Główne siły zbrojne Elfidranii opierają się na  łucznikach i wolnych Jeźdźcach. Miasto nie jest potęgą wojskową, lecz niewielu chciałoby się mierzyć z ich jednostkami, gdyż w boju są zacięte, a dla agresorów bezwzględne i okrutne.
+
Główne siły zbrojne Elfidranii opierają się na  łucznikach i wolnych Jeźdźcach. Miasto nie jest potęgą wojskową, lecz niewielu chciałoby się mierzyć z ich jednostkami, gdyż w boju są zacięte, a dla agresorów bezwzględne i okrutne.
 
| Dyplomacja =
 
| Dyplomacja =
'''Handel''': [[Szlak Rubinowy]], [[Szlak Błękitny]];
+
'''Handel''': [[Szlak Rubinowy]], [[Szlak Błękitny]].
  
'''Produkcje (wyroby eksportowe)''': Instrumenty muzyczne, drogocenne kamienie.  
+
'''Produkcje (wyroby eksportowe)''': instrumenty muzyczne, drogocenne kamienie.  
  
'''Stosunki dyplomatyczne''': Państwo neutralne; oziębłe stosunki z driadami i państwami elfimi.
+
'''Stosunki dyplomatyczne''': państwo neutralne, oziębłe stosunki z driadami i państwami elfickimi.
  
'''Miasta Sojusznicze''': [[Rubidia]].
+
'''Miasta Sojusznicze''': [[Rubidia]].
 
| Ciekawostki =
 
| Ciekawostki =
 
Elfidrania jest miastem, którego trzon tworzą uchodźcy z Szepczącego Lasu lub wygnane driady. Znaleźć tu można również spory odsetek nie-leśnych elfów. Jest najmłodszym z większych osiedli elfów.
 
Elfidrania jest miastem, którego trzon tworzą uchodźcy z Szepczącego Lasu lub wygnane driady. Znaleźć tu można również spory odsetek nie-leśnych elfów. Jest najmłodszym z większych osiedli elfów.
 
}}
 
}}

Wersja z 11:13, 4 mar 2018

Elfidrania
{{{Herb}}}
{{{Flaga}}}
Położenie Granica Równin Theryjskich i Andurii
Mieszkańcy Elfy
Ustrój Republika

Władza

Ustrój: republika.

System władzy: państwo terytorialne.

Władca: generał Cesar Rytugh, Główny Minister Raer Tryghaar, Rada Ministrów.

Rodzina królewska: nie dotyczy.

Obszerna, okrągła kaplica zbudowana wiele lat temu. Budynek stabilny i sporych rozmiarów. Pozwala na przeprowadzanie walnych zgromadzeń.

Ustrój polityczny

{{{Ustrój}}}

Herb i flaga

{{{Herb}}}

Siedziba władcy

{{{Siedziba}}}

Ubiór

{{{Ubiór}}}

Architektura

{{{Architektura}}}

Geografia

Położenie: na granicy Równin Theryjskich i Andurii, nad rzeką Livar, na południe od Szepczącego Lasu.

Drewniane budynki z dachami pokrytymi strzechą. Rzadkie dla dzisiejszych miast, szerokie ulice i często występujące gaje. Miasto pomimo swego surowego wyglądu, posiada urok miejsca spokojnego i pełnego harmonii.

Wojsko

Główne siły zbrojne Elfidranii opierają się na łucznikach i wolnych Jeźdźcach. Miasto nie jest potęgą wojskową, lecz niewielu chciałoby się mierzyć z ich jednostkami, gdyż w boju są zacięte, a dla agresorów bezwzględne i okrutne.

Stosunki dyplomatyczne

Handel: Szlak Rubinowy, Szlak Błękitny.

Produkcje (wyroby eksportowe): instrumenty muzyczne, drogocenne kamienie.

Stosunki dyplomatyczne: państwo neutralne, oziębłe stosunki z driadami i państwami elfickimi.

Miasta Sojusznicze: Rubidia.

Handel

{{{Handel}}}

Kuchnia

{{{Kuchnia}}}

Ciekawostki

Elfidrania jest miastem, którego trzon tworzą uchodźcy z Szepczącego Lasu lub wygnane driady. Znaleźć tu można również spory odsetek nie-leśnych elfów. Jest najmłodszym z większych osiedli elfów.

Państwa
Środkowa Alarania Adrion - Arturon - Danae - Demara - Efne - Ekradon - Elfidrania - Elisia - Et'Aurill - Fargoth - Irrasil - Karnstein - Katima - Kryształowe Królestwo - Leonia - Mauria - Menaos - Meot - Nandan-Ther - Nowa Aeria - Ostatni Bastion - Rapsodia - Renidia - Rododendronia - Rubidia - Serenaa - Shari - Soral - Thenderion - Trytonia - Turmalia - Valladon
Poza Środkową Alaranią Al-Atrah - Argentia - Arrantalis - Arrimm - Draconis - Et Iris - Kalim - Lillavo - Limaria - Lirin-Dahr - Lydia - Na'Zahir - Neverith - Nira - Oaza Kerendir- Revendor - Teandir - Teherruss - Trijou - Xan-Lovar
Zagłębie Artystów Arfaa - Arivela - Arnotai - Aurellie - Dafne - Eunice - Megara - Randil - Siv'Lead - Thalia - Zorica
Krainy
Krainy Geograficzne Daleka Północ - Góry Dasso - Góry Druidów - Góry Księżycowe - Jadeitowe Wybrzeże - Las Driad - Morze Cienia - Mroczne Doliny - Nizina Arkadyjska - Ocean Jadeitów - Opuszczone Królestwo - Pustynia Nanher- Równiny Andurii - Równina Drivii- Równina Magenar - Równina Maurat - Równiny Theryjskie - Szepczący Las - Szczyty Fellarionu - Śnieżny Las - Lasy Eriantur - Wybrzeże Cienia - Wielka Pustynia Słońca - Wulkany Sori-Andu - Wyspa Syren
Regiony Naturalne Astra i Luna - Czarna Puszcza - Dolina Umarłych - Jezioro Czarodziejek - Lisie Wodospady - Łzy Rapsodii - Wierzbowy Gaj - Nole'ara - Tęczowe Jeziora
Tajemnicze Miejsca Drzewo Jutrzenki - Drzewo Świata - Drzewo Zmierzchu - Hurma Dotkniętych - Klasztor Mrocznych Sekretów - Klasztor Zakonu Czterech - Krąg Magii Starej - Kryształowe Groty - Matrony z Mglistych Bagien - Nawiedzony Las - Ogrody Edenu - Piaski Czasu - Północna Brama - Przeklęta Irmilla - Ruiny Nemerii - Strażniczki Edenu - Świątynia Deszczu - Świątynia Węży - Twierdza Czarodziejów - Zamek Czarodziejek - Zatopione Miasto
Plany Zewnętrzne Otchłań - Niebiosa - Piekło