Draconis: Różnice pomiędzy wersjami

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
Linia 11: Linia 11:
  
 
{{Opis państwa |
 
{{Opis państwa |
| Władza = Absolutną władzę w państwie sprawuje Archont Meridion I.
+
| Władza = '''Władca''': Absolutną władzę w państwie sprawuje Archont Meridion I, będący samozwańczym władcą tej krainy. Władzę sprawuje po części dzięki zyskanemu szacunkowi, a po części dzięki magicznej koronie, pozwalającej narzucać swoją wolę bardziej bestialskim mieszkańcom państwa. Meridionowi doradzają cztery smoki, po jednym na każdy z klasycznych żywiołów. Są to ..., tytułowani odpowiednio '''Pradawnymi Doradcami''' Zajmują się oni opieką nad puszczą pod nieobecność Archonta. Niżej znajdują się '''Wielcy Opiekunowie''', każdy z nich zajmuje się jedną dziedziną, bądź rasą zamieszkującą puszczę.
'''Władca''':
 
  
 
'''Rodzina królewska''': Brak.
 
'''Rodzina królewska''': Brak.

Wersja z 08:13, 7 lut 2020

Draconis
Herb draconis.png
Flaga draconis.png
Położenie Mroczna Puszcza
Mieszkańcy Smokołaki, Naturianie
Ustrój Autokracja absolutna
Władca
Archont Meridion.jpg
Tytuł Archont
Godność [Meridion I ]
Rasa Przemieniony
Wiek 1325 lata

Władza

Władca: Absolutną władzę w państwie sprawuje Archont Meridion I, będący samozwańczym władcą tej krainy. Władzę sprawuje po części dzięki zyskanemu szacunkowi, a po części dzięki magicznej koronie, pozwalającej narzucać swoją wolę bardziej bestialskim mieszkańcom państwa. Meridionowi doradzają cztery smoki, po jednym na każdy z klasycznych żywiołów. Są to ..., tytułowani odpowiednio Pradawnymi Doradcami Zajmują się oni opieką nad puszczą pod nieobecność Archonta. Niżej znajdują się Wielcy Opiekunowie, każdy z nich zajmuje się jedną dziedziną, bądź rasą zamieszkującą puszczę.

Rodzina królewska: Brak.

Ustrój polityczny

Autokracja absolutna

Herb i flaga

Siedziba władcy

Ubiór

Architektura

Geografia

Wojsko

Nazwa oddziału

Stosunki dyplomatyczne

Handel

Eksport: Nie prowadzi handlu z innymi państwami

Import: Nie prowadzi handlu z innymi państwami

Kuchnia

Ciekawostki

Tekst.

Państwa
Środkowa Alarania Adrion - Arturon - Danae - Demara - Efne - Ekradon - Elfidrania - Elisia - Et'Aurill - Fargoth - Irrasil - Karnstein - Katima - Kryształowe Królestwo - Leonia - Mauria - Menaos - Meot - Nandan-Ther - Nowa Aeria - Ostatni Bastion - Rapsodia - Renidia - Rododendronia - Rubidia - Serenaa - Shari - Soral - Thenderion - Trytonia - Turmalia - Valladon
Poza Środkową Alaranią Al-Atrah - Argentia - Arrantalis - Arrimm - Draconis - Et Iris - Kalim - Lillavo - Limaria - Lirin-Dahr - Lydia - Na'Zahir - Neverith - Nira - Oaza Kerendir- Revendor - Teandir - Teherruss - Trijou - Xan-Lovar
Zagłębie Artystów Arfaa - Arivela - Arnotai - Aurellie - Dafne - Eunice - Megara - Randil - Siv'Lead - Thalia - Zorica
Krainy
Krainy Geograficzne Daleka Północ - Góry Dasso - Góry Druidów - Góry Księżycowe - Jadeitowe Wybrzeże - Las Driad - Morze Cienia - Mroczne Doliny - Nizina Arkadyjska - Ocean Jadeitów - Opuszczone Królestwo - Pustynia Nanher- Równiny Andurii - Równina Drivii- Równina Magenar - Równina Maurat - Równiny Theryjskie - Szepczący Las - Szczyty Fellarionu - Śnieżny Las - Lasy Eriantur - Wybrzeże Cienia - Wielka Pustynia Słońca - Wulkany Sori-Andu - Wyspa Syren
Regiony Naturalne Astra i Luna - Czarna Puszcza - Dolina Umarłych - Jezioro Czarodziejek - Lisie Wodospady - Łzy Rapsodii - Wierzbowy Gaj - Nole'ara - Tęczowe Jeziora
Tajemnicze Miejsca Drzewo Jutrzenki - Drzewo Świata - Drzewo Zmierzchu - Hurma Dotkniętych - Klasztor Mrocznych Sekretów - Klasztor Zakonu Czterech - Krąg Magii Starej - Kryształowe Groty - Matrony z Mglistych Bagien - Nawiedzony Las - Ogrody Edenu - Piaski Czasu - Północna Brama - Przeklęta Irmilla - Ruiny Nemerii - Strażniczki Edenu - Świątynia Deszczu - Świątynia Węży - Twierdza Czarodziejów - Zamek Czarodziejek - Zatopione Miasto
Plany Zewnętrzne Otchłań - Niebiosa - Piekło