Elfidrania

Z Grymuar
Wersja z dnia 17:34, 3 mar 2018 autorstwa Callisto (dyskusja | edycje) (Utworzono nową stronę "{{Specyfikacja państwa | Ekradon | Granica Równin Theryjskich i Andurii | Elfy | Republika | Państwo terytorialne }} {{Opis państwa | Ogólny opis tutaj | Wład...")
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacja, szukaj
Ekradon
{{{Herb}}}
{{{Flaga}}}
Położenie Granica Równin Theryjskich i Andurii
Mieszkańcy Elfy
Ustrój Republika

Władza

Ustrój: Republika.

System władzy: Państwo terytorialne.

Władca: Generał - Cesar Rytugh, Główny Minister - Raer Tryghaar, Rada Ministrów.

Rodzina królewska: Nie dotyczy.

Obszerna, okrągła kaplica zbudowana wiele lat temu. Budynek stabilny i sporych rozmiarów. Pozwala na przeprowadzanie walnych zgromadzeń.

Ustrój polityczny

{{{Ustrój}}}

Herb i flaga

{{{Herb}}}

Siedziba władcy

{{{Siedziba}}}

Ubiór

{{{Ubiór}}}

Architektura

{{{Architektura}}}

Geografia

Położenie: Na granicy Równin Theryjskich i Andurii, nad rzeką Livar, na południe od Szepczącego Lasu.

Drewniane budynki z dachami pokrytymi strzechą. Rzadkie dla dzisiejszych miast, szerokie ulice i często występujące gaje. Miasto pomimo swego surowego wyglądu, posiada urok miejsca spokojnego i pełnego harmonii.

Wojsko

Główne siły zbrojne Elfidranii opierają się na łucznikach i wolnych Jeźdźcach. Miasto nie jest potęgą wojskową, lecz niewielu chciałoby się mierzyć z ich jednostkami, gdyż w boju są zacięte, a dla agresorów bezwzględne i okrutne.

Stosunki dyplomatyczne

Handel: Szlak Rubinowy, Szlak Błękitny;

Produkcje (wyroby eksportowe): Instrumenty muzyczne, drogocenne kamienie.

Stosunki dyplomatyczne: Państwo neutralne; oziębłe stosunki z driadami i państwami elfimi.

Miasta Sojusznicze: Rubidia.

Handel

{{{Handel}}}

Kuchnia

{{{Kuchnia}}}

Ciekawostki

Elfidrania jest miastem, którego trzon tworzą uchodźcy z Szepczącego Lasu lub wygnane driady. Znaleźć tu można również spory odsetek nie-leśnych elfów. Jest najmłodszym z większych osiedli elfów.

Państwa
Środkowa Alarania Adrion - Arturon - Danae - Demara - Efne - Ekradon - Elfidrania - Elisia - Et'Aurill - Fargoth - Irrasil - Karnstein - Katima - Kryształowe Królestwo - Leonia - Mauria - Menaos - Meot - Nandan-Ther - Nowa Aeria - Ostatni Bastion - Rapsodia - Renidia - Rododendronia - Rubidia - Serenaa - Shari - Soral - Thenderion - Trytonia - Turmalia - Valladon
Poza Środkową Alaranią Al-Atrah - Argentia - Arrantalis - Arrimm - Draconis - Et Iris - Kalim - Lillavo - Limaria - Lirin-Dahr - Lydia - Na'Zahir - Neverith - Nira - Oaza Kerendir- Revendor - Teandir - Teherruss - Trijou - Xan-Lovar
Zagłębie Artystów Arfaa - Arivela - Arnotai - Aurellie - Dafne - Eunice - Megara - Randil - Siv'Lead - Thalia - Zorica
Krainy
Krainy Geograficzne Daleka Północ - Góry Dasso - Góry Druidów - Góry Księżycowe - Jadeitowe Wybrzeże - Las Driad - Morze Cienia - Mroczne Doliny - Nizina Arkadyjska - Ocean Jadeitów - Opuszczone Królestwo - Pustynia Nanher- Równiny Andurii - Równina Drivii- Równina Magenar - Równina Maurat - Równiny Theryjskie - Szepczący Las - Szczyty Fellarionu - Śnieżny Las - Lasy Eriantur - Wybrzeże Cienia - Wielka Pustynia Słońca - Wulkany Sori-Andu - Wyspa Syren
Regiony Naturalne Astra i Luna - Czarna Puszcza - Dolina Umarłych - Jezioro Czarodziejek - Lisie Wodospady - Łzy Rapsodii - Wierzbowy Gaj - Nole'ara - Tęczowe Jeziora
Tajemnicze Miejsca Drzewo Jutrzenki - Drzewo Świata - Drzewo Zmierzchu - Hurma Dotkniętych - Klasztor Mrocznych Sekretów - Klasztor Zakonu Czterech - Krąg Magii Starej - Kryształowe Groty - Matrony z Mglistych Bagien - Nawiedzony Las - Ogrody Edenu - Piaski Czasu - Północna Brama - Przeklęta Irmilla - Ruiny Nemerii - Strażniczki Edenu - Świątynia Deszczu - Świątynia Węży - Twierdza Czarodziejów - Zamek Czarodziejek - Zatopione Miasto
Plany Zewnętrzne Otchłań - Niebiosa - Piekło