Serenaa: Różnice pomiędzy wersjami

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
Linia 1: Linia 1:
{{Specyfikacja państwa | Rubidia | Północny-wschód, wschodnia część wybrzeża Morza Cienia | [[Ludzie]] | Monarchia dziedziczna | Królestwo
+
{{Specyfikacja państwa | Serenaa | Północny-wschód, wschodnia część wybrzeża Morza Cienia | [[Ludzie]] | Monarchia dziedziczna | Królestwo
 
}}
 
}}
  

Wersja z 00:24, 4 mar 2018

Serenaa
{{{Herb}}}
{{{Flaga}}}
Położenie Północny-wschód, wschodnia część wybrzeża Morza Cienia
Mieszkańcy Ludzie
Ustrój Monarchia dziedziczna

Władza

Ustrój: Monarchia dziedziczna.

System władzy: Królestwo.

Władca: Król Rodrik Debauchery.

Rodzina królewska: współmałżonka, królowa Celitha, potomkowie: syn, następca tronu: Ferth Debauchery; córka, księżnicza zaręczona z Księciem Demary, wchodząca w skład paktu z owym miastem: Casintha Debauchery, syn: książę Cor Debauchery, bękarci królewscy: Synthia Rythurg, Morgen Rytwurg, Astian Tylz, Martin Dragur.

Pałac królewski zbudowany z białego kamienia, wysoki na ponad 4 piętra, z mnogością wysokich, strzelistych i wąskich wież. Posiadający niezliczoną ilość małych komnat oraz ogromną salę balową i jadalną. Posiedzenia królewskie odbywają się w wielkiej sali we wschodniej części zamku. Komnaty królewskie zajmują natomiast całą północą część posiadłości z widokiem na morze. Pałac posiada ogromny park, oraz ogrody umiejscowione po wschodniej i zachodniej jego części.

Ustrój polityczny

{{{Ustrój}}}

Herb i flaga

{{{Herb}}}

Siedziba władcy

{{{Siedziba}}}

Ubiór

{{{Ubiór}}}

Architektura

{{{Architektura}}}

Geografia

Położenie: Północny-wschód, wschodnia część wybrzeża Morza Cienia.

Długie i niskie, kamienne budynki kryte strzechą cechuje niezwykła przestronność. Miasto budowane tak, by łatwo było je bronić. Wysokie, lecz stabilne i zabudowane wieże na murach obronnych, usprawniające skuteczność łuczników. Domostwa budowane na wzór pałacu – z białego kamienia. Szerokie ulice wysypane piaskiem.

Wojsko

Oddziały toporników odzianych w skórzane pancerze bądź rzadziej kolczugi. Włócznicy.

Stosunki dyplomatyczne

Handel: Szlak Błękitny, Szlak Żółty, Szlak Pomarańczowy.

Produkcje (wyroby eksportowe): Ryby, bursztyn, muszle, roślny wodne, ślimaki, barwniki, pomarańcze.

Stosunki dyplomatyczne: Pakt o przyszłym połączeniu rodów z Demarą. Porozumienie handlowe z Fargoth.

Miasta Sojusznicze: Demara, Fargoth.

Handel

{{{Handel}}}

Kuchnia

{{{Kuchnia}}}

Ciekawostki

Serenaa cierpi na brak własnych kopalni żelaza, przez co musi sprowadzać ten kruszec drogą lądową bądź morską, z położonych daleko kopalni. W związku z tym w mieście pojawił się szereg ciekawych rozwiązań, mających na celu zastąpić ten kruszec innymi materiałami.

Państwa
Środkowa Alarania Adrion - Arturon - Danae - Demara - Efne - Ekradon - Elfidrania - Elisia - Et'Aurill - Fargoth - Irrasil - Karnstein - Katima - Kryształowe Królestwo - Leonia - Mauria - Menaos - Meot - Nandan-Ther - Nowa Aeria - Ostatni Bastion - Rapsodia - Renidia - Rododendronia - Rubidia - Serenaa - Shari - Soral - Thenderion - Trytonia - Turmalia - Valladon
Poza Środkową Alaranią Al-Atrah - Argentia - Arrantalis - Arrimm - Draconis - Et Iris - Kalim - Lillavo - Limaria - Lirin-Dahr - Lydia - Na'Zahir - Neverith - Nira - Oaza Kerendir- Revendor - Teandir - Teherruss - Trijou - Xan-Lovar
Zagłębie Artystów Arfaa - Arivela - Arnotai - Aurellie - Dafne - Eunice - Megara - Randil - Siv'Lead - Thalia - Zorica
Krainy
Krainy Geograficzne Daleka Północ - Góry Dasso - Góry Druidów - Góry Księżycowe - Jadeitowe Wybrzeże - Las Driad - Morze Cienia - Mroczne Doliny - Nizina Arkadyjska - Ocean Jadeitów - Opuszczone Królestwo - Pustynia Nanher- Równiny Andurii - Równina Drivii- Równina Magenar - Równina Maurat - Równiny Theryjskie - Szepczący Las - Szczyty Fellarionu - Śnieżny Las - Lasy Eriantur - Wybrzeże Cienia - Wielka Pustynia Słońca - Wulkany Sori-Andu - Wyspa Syren
Regiony Naturalne Astra i Luna - Czarna Puszcza - Dolina Umarłych - Jezioro Czarodziejek - Lisie Wodospady - Łzy Rapsodii - Wierzbowy Gaj - Nole'ara - Tęczowe Jeziora
Tajemnicze Miejsca Drzewo Jutrzenki - Drzewo Świata - Drzewo Zmierzchu - Hurma Dotkniętych - Klasztor Mrocznych Sekretów - Klasztor Zakonu Czterech - Krąg Magii Starej - Kryształowe Groty - Matrony z Mglistych Bagien - Nawiedzony Las - Ogrody Edenu - Piaski Czasu - Północna Brama - Przeklęta Irmilla - Ruiny Nemerii - Strażniczki Edenu - Świątynia Deszczu - Świątynia Węży - Twierdza Czarodziejów - Zamek Czarodziejek - Zatopione Miasto
Plany Zewnętrzne Otchłań - Niebiosa - Piekło